ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ Ε31
Το Μονοπάτι 31 διασχίζει την ΒΔ Πελοπόνησο. Ξεκινά από την Πάτρα, περνάει από τις υπώρειες του Παναχαϊκού και του Ερύμανθου, διασχίζει τα χωριά Ανω Βλασία Αγράμπελα Αστράς Λαμπεία ,το μοναδικό δρυόδασος της Φολόης και καταλήγει στην Ολυμπία. Ονομάζεται και μονοπάτι του Παυσανία σε ανάμνηση του αρχαίου περιηγητή.
Το τμήμα της διαδρομής κατά μήκος του Ερύμανθου  Άνω Βλασία, Αγράμπελα έχει βελτιωθεί από το υπουργείο τουρισμού και ο Δήμος Καλαβρύτων είναι ο φορέας διαχείρισης του μονοπατιού. Έχει εντυπωσιακή θέα στο βουνό, πολλά νερά και περνάει από όμορφα χωριά.
Πέρνουμε το χωματόδρομο που περνάει από το νεκροταφείο της Άνω Βλασίας και μετά από περίπου 2,5 χλμ φτάνουμε στον όμορφο καταρράκτη του Άγιου Ταξιάρχη που βρίσκεται στα δεξιά του χωματόδρομου και σε μικρή απόσταση από αυτόν. Για να τον δεις ακολουθείς μονοπάτι που σε 3 λεπτά σε βγάζει δίπλα στο καταρράκτη. Μετά το καταρράκτη ακολουθούμε ξανά το χωματόδρομο και λίγο μετά βρίσκουμε διασταύρωση χωματόδρομων όπου πηγαίνουμε αριστερά. Σύντομα αφήνουμε το δρόμο και ακολουθούμε μονοπάτι δεξιά μέσα στη ρεματιά του ποταμού Σελινούντα. Λίγο μετά περνάμε ξύλινο γεφυράκι. Ανηφορίζουμε παράλληλα στο ρέμα μέσα σε πλατάνια και έλατα, περνάμε από τη πηγή Κουτρουμάνου και φτάνουμε σε διάσελο. Μπροστά μας ανοίγεται κοιλάδα που φτάνει στο χωριό Πλατανίτσα. Κόβουμε προαιρετικά δύο φουρκέτες του δρόμου που έρχεται στο διάσελο και στη συνέχεια τον ακολουθούμε για περίπου 200 μέτρα. Λίγο μετά από ποτίστρες αφήνουμε το δρόμο για να ακολουθήσουμε μονοπάτι δεξιά στη ρεματιά. Φτάνουμε στα πρώτα σπίτια της Πλατανίτσας και τη γέφυρα του Ερύμανθου ποταμού. Ακολουθούμε την άσφαλτο προς τα αριστερά, αφήνοντας δεξιά μας τη Πλατανίτσα. Από την άσφαλτο φτάνουμε στη μονή Πορετσού η οποία εχει αναστηλωθεί και έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα προσκυνηματικού τουρισμού θα διαθέτει περίπου 50 κρεβάτια, η μονή είναι κηρυγμένο μνημείο . Λίγο μετά τη μονή υπάρχει γέφυρα όπου αφήνουμε την άσφαλτο και ακολουθούμε μονοπάτι δεξιά προς το χωριό Αγράμπελα.
Εδώ υπάρχει η δυνατότητα κατασκήνωσης.
Από τα Αγράμπελα συνεχίζουμε ανηφορίζοντας από μονοπάτι μέσα σε ελατόδασος μέχρι το διάσελο του χωριού Αστρά. Κατηφορίζουμε στην άλλη πλευρά σε πλαγιά με σπάρτα και καταλήγουμε στη γέφυρα του Νουσαίτικου ρέματος. Η κατάβαση από το διάσελο έως τη γέφυρα είναι το πιο δύσκολο τμήμα της διαδρομής γιατί παρόλο που δεν υπάρχει πρόβλημα προσανατολισμού και παρόλο που η κλίση της πλαγιάς είναι μικρή, τα σπάρτα έχουν σχεδόν κλείσει το μονοπάτι και χρειάζεται προσοχή για να το ακολουθήσεις εως το διάσελο της Λάμπειας (Δίβρης).
Καταγραφή διαδρομής: Σιδηράς Γιώργος, Μπονάρος Μάκης, Παπακωνσταντόπουλος Γιάννης